Czy się poznaliśmy? – Podsumowanie wiosennej akcji promocyjnej 2017

W marcu odbyła się akcja promocyjna, w czasie której rozwiesiliśmy plakaty na całej Politechnice, jak również zorganizowaliśmy spotkanie promocyjne dla studentów zainteresowanych działalnością Klubu. Spotkanie odbyło się w naszej siedzibie, gdzie opowiedzieliśmy o zorganizowanych wyjazdach i rajdach, jak również wyświetliliśmy film i zorganizowaliśmy drobny poczęstunek. Bardzo miło zaskoczyła nas tak liczna frekwencja.

Ostatnią częścią wiosennej akcji promocyjnej był rajd o takiej samej nazwie. Nowopoznanym studentom zaproponowaliśmy weekendowy wyjazd w Beskid Sądecki. Rajd odbył się w drugi weekend kwietnia i świetnie wpisał się w staropolskie porzekadło „Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata„.

Wyruszyliśmy w piątek, nocnym pociągiem do Rytra. Tam zastał nas deszcz, a wyżej śnieg. Po ok. 6 godzinach dotarliśmy czerwonym szlakiem do Schroniska PTTK na Przechybie, gdzie wieczorem mieliśmy czas na integrację, planszówki, gitarę i relaks.

Na niedzielę zeszliśmy do urokliwego Starego Sącza. Ze względu na Niedzielę Palmową, na środku rynku mogliśmy podziwiać ogromną palmę. Oprócz tego był czas na posilenie się przed podróżą powrotną. Podsumowując, w dwa dni przeszliśmy ponad 30 km i zdobyliśmy najwyższy szczyt pasma Beskidu Sądeckiego – Radziejową. Wszyscy uczestnicy dali radę mimo deszczu, śniegu, przemoczonych butów i zimnej wody pod prysznicem.

Mamy nadzieję, że Uczestnikom się podobało i zdecydują się pojachać z nami jeszcze niejedne raz. 😉